S:t Eriks står aldrig still. Mars månad kommer med två helt nya påskbrygder och introduktionen av den nya designprofilen för hela S:t Eriks sortiment. Vi hoppas på en fröjd för både smaklökar och ögon när S:t Eriks & Mathias Dahlgren Påsköl respektive S:t Eriks Easter Double IPA når ut i Systembolagets butiker den 11 mars. Men redan nu finns Jessica Heidrichs och Mathias Dahlgrens nya samarbete att åtnjuta hos restaurangerna Matsalen och Matbaren i Stockholm.

Läs pressreleaser här…

Ladda ner och skriv ut matrecept från Mathias Dahlgren inför påskhelgen…

Den nya etikettdesignen kommer att börja synas på flaggskeppsölen S:t Eriks IPA, Pale Ale, Pilsner och APA – en efter en från och med den 25 februari – och förstås på påskölen. S:t Eriks-kramare och ölälskare har mycket att se fram emot just nu från årets Top New Brewer of Sweden hos RateBeer.com.

Dessutom har även S:t Eriks logotyp uppgraderats. Nedan ser du formgivaren Mattias Brodéns nya skapelse.

Se pressfoton på S:t Eriks nya design…

Pin It on Pinterest